شوخی های شبانه

هرگز کسی این گونه فجیع به کشتن خود برنخاست که من به زنده گی نشستم

شوخی های شبانه

هرگز کسی این گونه فجیع به کشتن خود برنخاست که من به زنده گی نشستم

این من ِ عجیب

همیشه ی خدا دوست داشته ام و دارم که یه همراه پایه و با حال و یه رفیق به تمام معنا داشته باشم که هر وقت گفتم بیا بریم یه قهوه بزنیم بگه بزن بریم...

این قضیه برای کباب، هر نوع خوراکی متشکل از کاکائو، و یه سری چیزای خصوصی دیگه هم صادقه!


+می یافت نمی شود، اگرم یافت شود " دلش با دگران است"...

++ کم شانسی بیداد می کنه.


نظرات 9 + ارسال نظر
آسیه جمعه 3 مرداد 1393 ساعت 19:39

من نمیدونم شما چه خیری از این کوه دیدین؟؟؟

آقا بیا با مشترک برو کوه من آزاد بشم...

اوه اوه چه دل پری هم داریاااا

یاسمین چهارشنبه 1 مرداد 1393 ساعت 02:13

ماهم ازاین آرزوها داریم اما کو؟؟؟

گشتم نبود، نگرد نیست!

متین سه‌شنبه 31 تیر 1393 ساعت 00:07 http://anotherlife.blogfa.com

منم واقعا این جزءِ یکی از خواسته هام بوده . خدا رو شکر دوستای خوبی دارم ولی هیچ کدوم اینقدر پایه نیستن

چه حیف شده پس!

زهرا پنج‌شنبه 26 تیر 1393 ساعت 22:48 http://roozhaie-zendegi.blogfa.com

منم رفقای پایه ام نهایتا تا دم در دانشکده یا مدرسه پایه بودند!!
البته من خودمم زیاد اهل گشت و گذار نیستم

خب دیگه کبوتر با کبوتر باز با باز...

دخت جنوب پنج‌شنبه 26 تیر 1393 ساعت 10:43

شوخی بازکه غیبت زد...
مشکوک میزنی هاااا
نکنه به مراددلت رسیدی
کیس موردنظریافت شد

دخت جنوب عزیز تو میری سال بعد بر می گردی من همچین " انگی" بهت نمیزنم حالا من دو روز نبودم "مشکوک" شدم؟!!

خودم چهارشنبه 25 تیر 1393 ساعت 14:57

آخه نمیشه که هر وقت بگی بزن بریم بگه باشه
شاید خانوادش اجازه ندهند یا شاید کار داشته باشه
البته اینا بهانست
ادم دلش خوش باشه اگه صد تا پدر و مادر سختگیر هم داشته باشه می تونه راضیشون کنه که یه ساعت با دوستش بره بیرون یا کلاس داشته باشه می تونه قید کلاسو بزنه

خب منم میگم می یافت نشود واسه همینه دیگه!
دل ِ خوش سیری چند؟!

ali چهارشنبه 25 تیر 1393 ساعت 12:35 http://ploton.blogsky.com

سلام بروای گدای مسکین درخانه علی زن
که نگین پادشاهی دهدازکرم گدارا
دراین روز وشبهای قدر مرا هم ازدعای سرافطاروسحر ازیادنبرید
التماس دعای فراوان

گدای مسکین؟!
شیب؟
بام؟!
جنگل؟!

بهار چهارشنبه 25 تیر 1393 ساعت 12:15 http://yekdonyaharf.blogfa.com

خیلی هم عجیب نیست ها.چون فک کنم همه دربه در دنبال همچین همراهی هستن.من خودمم در این زمینه تجربه داشتم واسه من دو سه تا رفیق باحال یافت شد که طبق حرف شما دلش با دگران بود و ضایع شدم.
صادقانه بخوام بگم یه دوستی دارم که نسبت به بقیه پایه تره ولی همین چند وقت پیش اساسی دستمو گذاشت تو پوست گردو که حقیقتا به خاطر مسائل مالی هم بود وگرنه اونجوری نمیشد.
+یه سوال:شما خودت واسه رفیقات رفیق پایه با مشخصات مذکور بودی؟

آره انگار زیاد هم عجیب نیست، اینو از کامنتای دوستان فهمیدم!
+ من سعی می کنم باشم ولی زیاد(خیلی زیاد منظورمه!) مورد امتحان قرار نگرفتم تا قاطعانه جواب بدم .

دخت جنوب چهارشنبه 25 تیر 1393 ساعت 05:57

آی گفتیییییی،گل گفتی...
جاناسخن اززبان مامی گویی...:ناخوش

همه ی اینجا همدردند ظاهرا!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد