شوخی های شبانه

هرگز کسی این گونه فجیع به کشتن خود برنخاست که من به زنده گی نشستم

شوخی های شبانه

هرگز کسی این گونه فجیع به کشتن خود برنخاست که من به زنده گی نشستم

تزی با چاشنی گـُنده گویی!

چند سال پیش از یکی از جامعه شناسان بزرگ نقل شده بود که 99درصد جوانان دست به عمل خود*ارضایی می زنند و اون یک درصد باقیمانده که این کار را نمی کنند یا بسیار مقید به دین و مذهب هستند و یا مشکل جنسی دارند.

اما من می توانم یک فرضیه ی خام را ارایه کنم و شق سومی هم رو اسم ببرم. این دسته سوم کسانی هستند که علی رغم عدم اعتقاد عملی و حتی فکری به دین، بنابر پیش فرض هایی که عـُرف ( که دارای رابطه ی تنگاتنگ با دین و مذهب است) در سالیان متمادی برایشان تعریف کرده از این کار روی گرداند و حتی دلایل پزشکی ( گاها واهی) را دستاویزی برای توجیه این مسئله بر می شمرند.

من معتقدم این دسته ی سوم، که دامنه ی وسیعی رو هم شامل میشه و اصلا به چند مورد ختم نمیشه، ساخته و پرداخته ی " گذار ِ ناقص ِ جهان ِ سوم از سنت به مدرنیسم" است و همین تغییر پوسته و نه محتوا، باعث شده که نه تنها در این مورد ( که من به عنوان مشت نمونه خروار ذکر کردم)، که در بسیار موارد دیگه " کمیتمون لنگ بزنه".


+ الزاما هر فرضیه ای که به ذهن من می آد علمی نیست و حتی ممکنه هیچ گونه پایه و اساس منطقی هم نداشته باشه و به نوعی فقط طرح یک مسئله باشه، به همین خاطر از تمام عالمان و کارشناسان و دانشجویان رشته های علوم اجتماعی و سایر علوم به خاطر این " گنده گویی" معذرت می خوام!


نظرات 13 + ارسال نظر
لپ طلا یکشنبه 12 مرداد 1393 ساعت 07:00

تأیید یا کنایه مسأله این است!!!


+++ سلااااااااام....

حالا دقیقا مساله کدام است؟!

+++ سلام :)

آسیه جمعه 3 مرداد 1393 ساعت 19:37

نه افراط نه تفریط...
خیر امور اوسط ها...

سلام حاج خانوم :)

لپ طلا پنج‌شنبه 2 مرداد 1393 ساعت 00:59

اون ترکیب واژگانی " گاهی واهی" در توصیف دلایل پزشکی بسی به جا بود!!!!

این یک کنایه بود یا یک تایید؟!

یاسمین چهارشنبه 1 مرداد 1393 ساعت 02:10

من هم به نوبه خودم خوندم اما نظری ندارم

خوندنش ما را بس!

سما سه‌شنبه 31 تیر 1393 ساعت 14:30 http://spakhoo.blogfa.com/

سلام
حالا این گروه سوم کار خوبی میکنن یا بد!؟
نوشته هاتونو میخونم.

سلام
نمیدونم! من فقط ذکر مورد کردم و بس.
خوشحال میشم دوباره ببینمتون.

لپ طلا سه‌شنبه 31 تیر 1393 ساعت 05:31

سلاااااااااااام......

طاعات قبول.....

نیست ما خوابمون میاد، فقط آمده ایم حضوری بزنیم و بریم!!! بعداً میایم ببینیم در ایام غیبتمان در اینجا چه خبر بوده است!!!

سلام به لپ ِ طلات....
مال شما هم....
دلمون برااتون لک زده بود، خوش اومدین :)

خودم یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 22:17

قبلنا فک میکردم که وقتی سن و سال بیشتر میشه و قسمت نمیشه که طرف ازدواج کنه اینطوری میشه
ولی مواردی رو از دوستم که روانشناس هستش می شنوم که طرف سن کمی داره ولی متاسفانه دیده میشه
دوستم میگفت این یه نوع مریضیه
ولی من مریضی نمی بینم ینی اسمشو مریضی نمی دونم

من نمیدونم مریضی باشه یا نه، ولی گرفتار شدن وسواس گونه در انجام زیادش بدون شک مریضیه!

fatima یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 05:08 http://muddy.blogfa.com

Kasi ke khod erzaei nemikone va "tavasote digaran erza sho",ham nist ,kam tavane jensie,tamam shodo raft!!

تمام شد رفت...

شاید خداوند صحرا را خلق کرد تا انسان بتواند با دیدن نخل تبسم کند!

شاید!

9651وبتون حرف نداره انصافا خیلی عالیه

1569خودتم حرف نداری...

گندم جمعه 27 تیر 1393 ساعت 23:04 http://gandomzaar.blogsky.com

thumbs up :)))

همون لایک خودمون دیگه

الهام جمعه 27 تیر 1393 ساعت 22:38 http:///1300th.blogfa.com

سلام وبلاگتو دیدم خوب بود ولی چرا بازدیدش کمه؟ بیا تو این ثبت نام کن هم بازدید وبلاگتو ببر بالا هم تو گوگل شناخته شو. بیا تو وبلاگم یه لحظه
http://1300th.blogfa.com

سلام
از کم شانسیمه خب، کسی بهم محل نمیذاره :(

مقداری طناب درخانه هست! می آیی طناب بازی؟یاگره اش بزنم به سقف؟

چی بگم خب؟! راه انتخاب نذاشتی، میام طناب بازی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد